czwartek, 18 lutego 2016

Nowości




                          

Witajcie ponownie. Chciałam Wam jeszcze napisać jak miło spędziłam weekend z moimi przyjaciółmi. W sobotę rano wybrałam się w odwiedziny do mojej przyjaciółki, która urodziła dwa tygodnie temu zdrową, piękną córeczkę Wiktorię. Wstyd, że dopiero teraz miałam czas by ich odwiedzić, ale ostatnie tygodnie włącznie z weekendami miałam wypełnione od ran do wieczora pracą zawodową, którą pomału niestety przestaję lubić z racji ilości godzin które muszę jej poświęcać. No, ale tu nie miejsce o czas na takie opowieści.
Wracając do tematu, weszłam do mieszkania Kasia jeszcze karmiła małą, a po chwili Wiktoria zasnęła i przeszliśmy do jej świeżo urządzonego pokoiku. Jak tylko przekroczyłam próg pokoju oniemiałam. Meble, które zakupili specjalnie dla Wiktorii są prześliczne. Jeszcze nie widziałam tak pięknych i starannie wykończonych mebelki dla dzieci. Kasia powiedziała, że jej kuzynka poleciła jej te meble, ponieważ sami zakpili je do swojej córeczki i są z nich bardzo zadowoleni. Meble są solidnie wykonane i posiadają wszystkie atesty, a do tego przepięknie się prezentują. Nie mogłam się napatrzeć na te mebelki. Wiktoria przez cały czas słodziutko spała, a my mogłyśmy spokojnie porozmawiać.Weekend minął mi bardzo szybko i w miłym towarzystwie.
Jak Wy spędziłyście sobotę i  niedzielę?

1 komentarz:

  1. Weekend to mrugnięcie oczami i na nowo trzeba iść do pracy. Masakra jakaś. Ale mebelki piękne, jak dla małej królewny.

    OdpowiedzUsuń