czwartek, 18 lutego 2016

Przyjemna lektura

                                            

Witajcie moi Kochani! Dziś przychodzę do Was z postem o książce, którą pewnie większość z Was już czytała, ale znajdą się również może  takie osoby jak ja, które dopiero teraz znalazły chwilę by to zrobić.
W weekend miałam trochę wolnego, więc przeczytałam z wielkim uśmiechem na twarzy książkę autorstwa Jennifer L.Scott pt: "Lekcje Madam Chic". Jest  to książka w której się zakochałam po przeczytaniu już pierwszej strony. Autorka książki  w bardzo  zabawny sposób opisuje swoje przeżycia  podczas pobytu w cudownym Paryżu(notabene moje ukochane miasto)  W dziewiętnastu rozdziałach Jennifer radzi czytelniczkom  jak się odżywiać,  ubierać i jak być szczęśliwym człowiekiem. Przeczytałam ją w jeden wieczór, ponieważ nie mogłam się od niej oderwać.Po przeczytaniu książki zabrałam się za porządek nie tylko w szafach, ale i wyciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz